088 240 00 70Op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00

Betalen

Betalingsmethoden bij Kantoorinrichter
Het bestelprocesBetalen op Kantoorinrichter is voor jouw gemak minimalistisch opgezet. Zo hoef je je niet te registeren of in te loggen. Je kunt simpelweg in het bestelproces je gegevens invoeren en je bestelling plaatsen.

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons een e-mail als orderbevestiging met daarin ons bankrekeningnummer en het totaalbedrag van jouw bestelling. Je hebt de mogelijkheid om ons te machtigen voor een eenmalige automatische incasso, te betalen met CreditCard of iDEAL en onder rembours te verzenden. Uitsluitend bedrijven hebben de mogelijkheid om op factuur te bestellen.

Betalen met een Creditcard
Betalen met een Creditcard, bijvoorbeeld Mastercard of Visa is ook mogelijk bij Kantoorinrichter. Wanneer je er voor kiest de betaling te voltooien met een creditcard, dan word je na de laatste fase van het bestelproces naar de veilige betaalomgeving van Ogone geleid. Hier vul je je creditcardgegevens in om de betaling te voltooien.

Nadat de verificatie van je gegevens is uitgevoerd, word je teruggeleid naar de website van Kantoorinrichter. Let op: doorloop het volledige proces totdat je terug bent op Kantoorinrichter.

Betalen met iDEAL
Betalen met iDEAL is ideaal! Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat jou direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, ASN, Tridos of Van Landschot bankiers? Dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals jij gewend bent.

Nadat de verificatie van je gegevens is uitgevoerd, word je teruggeleid naar de website van Kantoorinrichter. Let op: doorloop het volledige proces totdat je terug bent op Kantoorinrichter.

Bestellen op factuur
Voor veel bedrijven is het prettig om op factuur te kunnen bestellen. De bestelling wordt dan inclusief pakbon en factuur afgeleverd op het door jouw ingevoerde adres. Je kunt in het bestelproces aangeven of je de factuur op een ander dan het afleveradres wilt ontvangen.

Wij verzenden de producten, zodra de online bestelling bij ons binnen is. De betaling dient binnen 14 dagen na factuurdatum voldaan te zijn. Voor particulieren is het helaas niet mogelijk om op factuur te bestellen. Er is echter wel de mogelijkheid om een bestelling onder rembours te verzenden.

Bestellen onder rembours
Wil je betalen wanneer je pakket wordt afgeleverd? Verstuur jouw zending dan onder rembours. Je zending wordt dan overhandigd, zodra je het opgegeven bedrag heb betaald aan de koerier. Dat gebeurt gewoon aan de deur, snel en efficiënt.

Bestellen met een eenmalige automatische incasso
Een eenmalige automatische incasso is een betaalvorm waarbij je Kantoorinrichter toestemming geeft om eenmalig het orderbedrag van jouw rekening af te schrijven. Dit is handig wanneer je wel wilt bestellen, maar even geen toegang heeft tot bijvoorbeeld internetbankieren of je CreditCard.

Kantoorinrichter stelt hoge eisen aan de veiligheid van jouw gegevens. In het bestelproces vul je je bankgegevens in en wij zullen het orderbedrag binnen 2 dagen van je rekening incasseren.

Copyright © Kantoorinrichter