088 240 00 70Op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00

Kantoormeubelverhuur

Het is eenvoudig om bij ons kantoormeubilair te huren. We bieden kantoormeubilair aan voor een korte of langere periode. Bovendien leveren we door heel Nederland en daarmee wordt huren bij ons eenvoudig en laagdrempelig. Als je bijvoorbeeld geen grote investering doen in duur meubilair, dan is huren dé oplossing. Een perfecte en flexibele oplossing voor de drukkere perioden, waarin je bijvoorbeeld extra werknemers in dienst hebt. Een tijdelijke werkplek is via ons zo geregeld!

Bekijk ons assortiment

De huurvoorwaarden van Kantoorinrichter

  1. 1) Samen kun je meer dan alleen

Je kunt altijd vrijblijvend een gesprek aangaan en informatie inwinnen over huren.

2) Voor de eerste maand hanteren wij een all-in prijs

De all-in prijs bestaat uit bezorgen, plaatsen en een huurtarief. Na de eerste vier weken gaan we over naar een vast weektarief.

3) Meer is minder

Voor grotere aantallen en perioden langer dan 6 maanden of korter dan 2 weken kunnen we je een korting aanbieden.

De algemene voorwaarden van Kantoorinrichter gelden op deze artikelen.

Voordelen van huren

  • – Huren is flexibel
  • – Voordelig een tijdelijke oplossing
  • – Goede kostenspreiding
  • – Snel gebracht en opgehaald
  • – Naar wens bepaald

Uitleg over het huren bij Kantoorinrichter

In een aantal stappen komen we van je aanvraag tot het verhuur. Je aanvraag wordt behandeld en een voorstel wordt gedaan.

  1. 1. We starten met een all-in prijs voor de eerste vier weken.

Deze prijs bestaat uit bezorgen, plaatsen, afhalen en het huurtarief van de eerste vier weken. Er geldt een éénmalige toeslag van maximaal €70,00 voor huuropdrachten van minder dan €180,00 netto voor de eerste vier weken.

  1. 2. Vervolgens hanteren wij een huurtarief per week per product.

Dit is het huurtarief per week van het gewenste product.

  1. 3. Levering en plaatsing is naar wens te bespreken met ons.
  2. 4.Wij hanteren prijzen exclusief BTW (21%)
  3. 5. Alles wordt voor je duidelijkheid besproken en op papier gezet.
  4. 6. Het kantoormeubilair wordt geplaatst.
  5. 7. Je geniet van het tijdelijke kantoormeubilair.

De facturatie van de bestelling wordt maandelijks gedaan.

Kantoorinrichter nodigt je uit om vrijblijvend contact met ons op te nemen en een gesprek aan te gaan over huren. We beschikken over een uitgebreid assortiment van kwalitatief hoogwaardig huurmeubilair. Bel 088 240 00 70 voor meer informatie of mail naar info@kantoorinrichter.nl voor al uw informatie over kantoormeubelverhuur.

Copyright © Kantoorinrichter