088 240 00 70Op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00

Huren

Kantoormeubilair huren

Kantoormeubilair huren? Heb je tijdelijk kantoormeubilair nodig?  Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij hebben een groot huur assortiment, waardoor we snel kunnen handelen. Hierdoor zorgen we ervoor dat je vraag snel beantwoord kan worden. Bij het verhuren van kantoormeubilair kiezen we voor een duurzame insteek.

 Binnen 24 uur leveren
1 dag huren? Dat kan!
√ Van werkplekken tot vergaderzalen
 Duurzaam huren bij Kantoorinrichter
 Ontzorgend

Vraag vrijblijvend een offerte aan >

Waarom kantoormeubelverhuur?

Organiseer je een grote bijeenkomst? Of moet je levertijden overbruggen? Dan is huren de uitstekende oplossing. Wij leveren tijdelijk meubilair door heel Nederland. Wil je geen grote investering doen in duur kantoormeubilair? Dan is huren dé oplossing. Wees flexibel in uitbreiding en inkrimping van het meubilair. Een perfecte en flexibele oplossing voor drukke periodes, waarin je extra werknemers in dienst neemt. Een tijdelijke werkplek is via ons zo geregeld! Meubilair huren? Voor kantoormeubelverhuur ben je bij ons aan het goede adres.

Voordelen van huren

  • – Huren is flexibel
  • – Voordelig een tijdelijke oplossing
  • – Goede kostenspreiding
  • – Snel gebracht en opgehaald
  • – Naar wens bepaald

De huurcode van kantoorinrichter

Huren is vaak een maatoplossing. De een heeft aan een bureaustoel genoeg, de ander heeft 40 tafels nodig. Er zijn ongekend veel mogelijkheden en die kun je altijd bij ons kwijt, stuur vrijblijvend een offerte en wij stellen als in het werk om je wens uit te laten komen.

Uitleg over het huren bij kantoorinrichter

In een aantal stappen komen we van je aanvraag tot het verhuur. Je aanvraag wordt behandeld en een voorstel wordt gedaan.

  1. 1. We starten met een all-in prijs voor de eerste vier weken.

Deze prijs bestaat uit bezorgen, plaatsen, afhalen en het huurtarief van de eerste vier weken. Er geldt een éénmalige toeslag van maximaal €70,00 voor huuropdrachten van minder dan €180,00 netto voor de eerste vier weken.

  1. 2. Vervolgens hanteren wij een huurtarief per week per product.

Dit is het huurtarief per week van het gewenste product.

  1. 3. Levering en plaatsing is naar wens te bespreken met ons.
  2. 4.Wij hanteren prijzen exclusief BTW (21%)
  3. 5. Alles wordt voor je duidelijkheid besproken en op papier gezet.
  4. 6. Het kantoormeubilair wordt geplaatst.
  5. 7. Je geniet van het tijdelijke kantoormeubilair.

De facturatie van de bestelling wordt maandelijks gedaan.

Het kan zo zijn dat er vragen bij je opkomen met betrekking tot het huren. Het is daarom mogelijk om ons te alle tijde een bericht te sturen, vrijblijvend een offerte aan te vragen of ons te bellen via 088 240 00 70.

Huren en verhuren van kantoormeubilair doen we samen!

Copyright © Kantoorinrichter